ﺍﺭﺍﺋﻪ ﻳﮏ ﻣﺪﻝ ﻗﺎﺑﻞ ﺍﺟﺮﺍ ﺍﺯ ﻣﻌﻤﺎﺭﯼ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺑﺎ ﻫﺪﻑ ﺍﺭﺯﻳﺎﺑﯽ ﮐﺎﺭﺁﻳﯽ

۱۷ بازديد
ﺍﺭﺍﺋﻪ ﻳﮏ ﻣﺪﻝ ﻗﺎﺑﻞ ﺍﺟﺮﺍ ﺍﺯ ﻣﻌﻤﺎﺭﯼ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺑﺎ ﻫﺪﻑ ﺍﺭﺯﻳﺎﺑﯽ ﮐﺎﺭﺁﻳﯽ

دانلود پايان نامه كارشناسي ارشد ﺩﺭ ﺭﺷﺘﻪ ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ ﮐﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮ ﮔﺮﺍﻳﺶ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﻳﮏ ﻣﺪﻝ ﻗﺎﺑﻞ ﺍﺟﺮﺍ ﺍﺯ ﻣﻌﻤﺎﺭﯼ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺑﺎ ﻫﺪﻑ ﺍﺭﺯﻳﺎﺑﯽ ﮐﺎﺭﺁﻳﯽ در 130 صفحه ورد قابل ويرايش آماده ارائه با فرمت doc

دانلود ﺍﺭﺍﺋﻪ ﻳﮏ ﻣﺪﻝ ﻗﺎﺑﻞ ﺍﺟﺮﺍ ﺍﺯ ﻣﻌﻤﺎﺭﯼ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺑﺎ ﻫﺪﻑ ﺍﺭﺯﻳﺎﺑﯽ ﮐﺎﺭﺁﻳﯽ

دانلود پايان نامه كارشناسي ارشد ﺩﺭ ﺭﺷﺘﻪ ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ ﮐﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮ ﮔﺮﺍﻳﺶ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ  ﺍﺭﺍﺋﻪ ﻳﮏ ﻣﺪﻝ ﻗﺎﺑﻞ ﺍﺟﺮﺍ ﺍﺯ ﻣﻌﻤﺎﺭﯼ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺑﺎ ﻫﺪﻑ ﺍﺭﺯﻳﺎﺑﯽ ﮐﺎﺭﺁﻳﯽ دانلود مقاله دانلود تحقيق دانلود نرم افزار دانلود اندرويد دانلود پايان نامه دانلود پايان نامه كارشناسي دانلود پايان نامه ارشد دانلود پروژه دانلود پروژه پاياني دانلود پروپوزال دانلود گزارش كار آموزي
دسته بندي كامپيوتر و IT
فرمت فايل docx
حجم فايل 910 كيلو بايت
تعداد صفحات فايل 130

ﺍﺭﺍﺋﻪ ﻳﮏ ﻣﺪﻝ ﻗﺎﺑﻞ ﺍﺟﺮﺍ ﺍﺯ ﻣﻌﻤﺎﺭﯼ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺑﺎ ﻫﺪﻑ ﺍﺭﺯﻳﺎﺑﯽ ﮐﺎﺭﺁﻳﯽ 

دانلود پايان نامه كارشناسي ارشد ﺩﺭ ﺭﺷﺘﻪ ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ ﮐﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮ- ﮔﺮﺍﻳﺶ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ

در 130 صفحه ورد قابل ويرايش آماده ارائه با فرمت doc

ﭼﮑﻴﺪﻩ

ﺩﺭ ﻓﺮﺁﻳﻨﺪ ﺗﻮﻟﻴﺪ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ، ﮐﻴﻔﻴﺖ ﻣﻌﻤﺎﺭﯼ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺗﺎﺛﻴﺮ ﺑﺴﺰﺍﻳﯽ ﺩﺭ ﺩﺳﺘﻴﺎﺑﯽ ﺑﻪ ﻧﻴﺎﺯﻫﺎﯼ ﻏﻴﺮﻭﻇﻴﻔﻪ ﻣﻨﺪﯼ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﻫﻤﭽﻮﻥ ﮐﺎﺭﺁﻳﯽ، ﻣﻘﺎﻭﻣﺖ ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺧﻄﺎ ﻭ ﺍﻣﻨﻴﺖ ﺩﺍﺭﺩ. ﺍﮔﺮ ﻣﻌﻤﺎﺭﯼ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺷﺪﻩ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﻧﻴﺎﺯﻣﻨﺪﻳﻬﺎﯼ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﻧﺒﺎﺷﺪ، ﺳﻴﺴﺘﻤﯽ ﺑﺎ ﮐﻴﻔﻴﺖ ﭘﺎﻳﻴﻦ ﺗﻮﻟﻴﺪ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﮐﻪ ﻣﻨﺠﺮ ﺑﻪ ﻫﺪﺭ ﺭﻓﺘﻦ ﻣﻘﺪﺍﺭ ﺯﻳﺎﺩﯼ ﺍﺯ ﻣﻨﺎﺑﻊ ﭘﺮﻭﮊﻩ ﻫﻤﭽﻮﻥ ﻫﺰﻳﻨﻪ ﻭ ﺯﻣﺎﻥ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ. ﺍﻣﺎ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﭘﻴﺎﺩﻩ ﺳﺎﺯﯼ ﻣﻌﻤﺎﺭﯼ ﻳﮏ ﺳﻴﺴﺘﻢ، ﺭﻓﺘﺎﺭ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﻧﻬﺎﻳﯽ ﺭﺍ ﭘﻴﺶ ﺑﻴﻨﯽ ﮐﺮﺩ ﻭ ﻣﻌﻤﺎﺭﯼ ﺁﻥ ﺭﺍ ﻣﻮﺭﺩ ﺍﺭﺯﻳﺎﺑﯽ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩ؟ ﻳﮏ ﺭﺍﻩ ﺣﻞ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻳﻦ ﻣﺴﺌﻠﻪ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﻣﺪﻝ ﻗﺎﺑﻞ ﺍﺟﺮﺍﺳﺖ. ﻣﺪﻝ ﻗﺎﺑﻞ ﺍﺟﺮﺍ، ﻳﮏ ﺗﻮﺻﻴﻒ ﺷﻔﺎﻑ ﻭ ﺭﺳﻤﯽ ﺍﺯ ﻣﻌﻤﺎﺭﯼ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﺍﺯ ﻃﺮﻳﻖ ﺁﻥ ﻭ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺍﺑﺰﺍﺭﻫﺎﯼ ﺷﺒﻴﻪ ﺳﺎﺯﯼ، ﻣﻌﻤﺎﺭﯼ ﺭﺍ ﺍﺭﺯﻳﺎﺑﯽ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﺧﺼﻮﺻﻴﺎﺕ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﻧﻬﺎﻳﯽ ﺭﺍ ﭘﻴﺶ ﺑﻴﻨﯽ ﮐﺮﺩ.

ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﺗﺤﻘﻴﻖ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺗﻮﺻﻴﻒ ﻧﻴﻤﻪ ﺭﺳﻤﯽ ﻣﺪﻝ ﻧﻤﺎﯼ ۱+۴ ﻭ ﺗﺒﺪﻳﻞ ﺁﻥ ﺑﻪ ﺷﺒﮑﻪ ﻫﺎﯼ ﭘﺘﺮﯼ ﺭﻧﮕﯽ ﻳﮏ ﻣﺪﻝ ﻗﺎﺑﻞ ﺍﺟﺮﺍ ﺍﺯ ﻣﻌﻤﺎﺭﯼ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ. ﻫﺪﻑ ﺍﺯ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﻣﺪﻝ ﻣﺬﮐﻮﺭ، ﺍﺭﺯﻳﺎﺑﯽ ﺻﻔﺖ ﮐﻴﻔﯽ ﮐﺎﺭﺁﻳﯽ ﻣﻌﻤﺎﺭﯼ ﺍﺳﺖ. ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﺍﺭﺯﻳﺎﺑﯽ ﺻﻔﺖ ﮐﻴﻔﯽ ﮐﺎﺭﺁﻳﯽ، ﺷﺒﮑﻪ ﭘﺘﺮﯼ ﺭﻧﮕﯽ ﻣﺬﮐﻮﺭ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺍﺑﺰﺍﺭ Design/CPN ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺗﮑﻨﻴﮏ ﺷﺒﻴﻪ ﺳﺎﺯﯼ ﺍﺟﺮﺍ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﻧﺘﺎﻳﺞ ﺍﺟﺮﺍ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﭘﻴﺶ ﺑﻴﻨﯽ ﻣﺘﺮﻳﮑﻬﺎﯼ ﮐﺎﺭﺁﻳﯽ ﻣﻮﺭﺩ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﯽ ﺩﻫﻴﻢ.

ﮐﻠﻤﺎﺕ ﮐﻠﻴﺪﯼ:

ﻣﺪﻝ ﻗﺎﺑﻞ ﺍﺟﺮﺍ ﺍﺯ ﻣﻌﻤﺎﺭﯼ

ﺷﺒﮑﻪ ﻫﺎﯼ ﭘﺘﺮﯼ ﺭﻧﮕﯽ

ﻣﺪﻝ ﻧﻤﺎﯼ ۱+۴

ﺻﻔﺎﺕ ﮐﻴﻔﯽ

ﺗﮑﻨﻴﮏ ﺷﺒﻴﻪ ﺳﺎﺯﯼ

فهرست مطالب

 

چكيده

فصل اول

۱ مقدمه

۲- طرح مسئله

۳ اهداف تحقيق

۴ محدوده تحقيق

۵ تحقيقات مرتبط

۶ ساختار تحقيق

 

فصل دوم

۱ معماري سازماني

۱ تعريف معماري

۲ تعريف معماري سازماني

۳ لزوم معماري سازماني

۴ اجزاي معماري سازماني

5-۱ فرآيند معماري سازماني

6-۱ محصولات معماري سازماني

7-۱ كاربردهاي معماري سازماني

8-۱ انواع معماري سازماني

۲ چارچوبهاي معماري سازماني

۱ تعريف چارچوب معماري

۲ چارچوب معماري C4ISR

۱ ديدگاه معماري عملياتي

۲ ديدگاه معماري سيستمي

۳ ديدگاه معماري تكنيكي

۳ سبكهاي معماري

۱ نقش سبك در تدوين معماري

۲ تعريف سبك معماري

۴ معرفي چند سبك معماري

۱ سبك Shared Data

۲ سبك Client-Server

۳ سبك Layered

۴ شبكه هاي پتري

۱شبكه هاي پتري رنگي

II

۲شبكه هاي پتري رنگي مبتني بر زمان

۳ تحليل مدل هاي شبكه پتري رنگي

۴ مزاياي شبكه هاي پتري رنگي

۵ كاربرد شبكه هاي پتري رنگي

۵ خلاصه فصل و نتيجه گيري

 

فصل سوم

۱ مدل Archimate

۱ زبان مدل سازي سازمان Archimate

۲ ديدگاه ها بر روي كارايي معماري

۳ تحليل مدل هاي معماري سازماني Archimate

۱ ساختار مدل

۲ كميت ورودي

۳ نتايج كمي

۴ تحليل

۲مدل قابل اجراي Levis

۱ نحوه ايجاد شبكه هاي پتري رنگي از نمودار هاي UML

۲شبكه هاي پتري رنگي و شئ گرايي

۳ مدل OSAN

۱ شبكه هاي فعاليت تصادفي مبتني بر شي

۱ شبكه هاي فعاليت تصادفي

۲ عناصر شبكه هاي فعاليت تصادفي شيئي

۵۰ OSAN ۳ تحليل مدل هاي

۴ مزاياي شبكه هاي تصادفي مبتني بر شئ

۴ مقايسه مدل هاي ارائه شده براي ارزيابي معماري سازماني

۵ خلاصه فصل

 

فصل چهارم

۱ مقدمه

۲ ايجاد مدل قابل اجرا جهت ارزيابي صحت رفتار و تحليل كارايي معماري سازماني ( رويكرد شئ گرايي

۳ تحليل مدل قابل اجرا

۱ ارزيابي صحت رفتار

۲ تحليل كارايي

۱ زمان پاسخ

۲ زمان انجام فرآيند

۳ زمان انتظار در صف

4 طول صف

۵ ميزان كارايي

۴ ارائه نمونه اوليه نرم افزاري براي تبديل محصولات معماري به شبكه هاي پتري رنگي

۱ معرفي خصوصيات و چگونگي مراحل انجام كار نرم افزار شبيه ساز

۱ ايجاد محصولات و وارد كردن اطلاعات لازم براي ايجاد مدل قابل اجرا

۲ ايجاد مدل قابل اجرا

۳ اجراي مدل قابل اجرا

۴ تحليل نتايج اجراي مدل قابل اجرا

۵ خلاصه فصل

 

فصل پنجم

۱ مطالعه موردي و دلايل انتخاب شدن آن

۲ پيش درآمدي از چگونگي ايجاد مدل قابل اجراي مسئله كارت هوشمند

۱رسيدن راننده Arrivals

۲ ناظر ها Monitors)

۱ ناظر تاخير در درون صف

۱ چگونگي محاسبه تاخير در صف

۲ تابع مسند

۳ تابع مشاهده

۲ ناظر طول صف

۱ چگونگي محاسبه طول صف

۲ تابع مسند

۳ تابع مشاهده

۳ ناظر تاخير در درون سيستم

۱ تابع مسند

۳ تابع مشاهده

۳ برآوردي از اندازه سازمان

۳ مطالعه تاثير سبك هاي مختلف بر كارايي محصولات معماري

۱ سبك Client Server

۱ مقدار زمان سپري شده در صف

۲ زمان پاسخ

۳ زمان سرويس

۴ طول صف

۲ سبك Layered

۱ مقدار زمان سپري شده در صف

۳ زمان سرويس

۴ طول صف

۳ سبك DataShare

۱ مقدار زمان سپري شده در صف

۲ زمان پاسخ

۳ زمان سرويس

۴ طول صف

۴ نتايج حاصل از ارزيابي

۴-5 مشخصكردن نقاط گلوگاهي در سيستم و استفاده از چند منبع به طور موازي براي رفع مشكل

۱مقدار زمان سپري شده در صف

۲ زمان پاسخ

۳ زمان سرويس

۴ طول صف

۵ نگاهي دوباره به روند نماي تحقيق

6 ايجاد مدل قابل اجرا از محصولات معماري

7 خلاصه فصل

 

فصل ششم

۱ خلاصه تحقيق

۲ مقايسه مدل قابل اجراي ارائه شده با ديگر مدل هاي ارزيابي معماري

۳ نتايج تحقيق

۴ مشكلات و نواقص تحقيق

۵پيشنهادات تحقيق

۷-منابع

دانلود ﺍﺭﺍﺋﻪ ﻳﮏ ﻣﺪﻝ ﻗﺎﺑﻞ ﺍﺟﺮﺍ ﺍﺯ ﻣﻌﻤﺎﺭﯼ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺑﺎ ﻫﺪﻑ ﺍﺭﺯﻳﺎﺑﯽ ﮐﺎﺭﺁﻳﯽ

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.