پايان نامه بررسي رابطه ي بين نگرش و ارزش مشتري و انتخاب برند موبايل

۱۱ بازديد
پايان نامه بررسي رابطه ي بين نگرش و ارزش مشتري و انتخاب برند موبايل

پايان نامه بررسي رابطه ي بين نگرش و ارزش مشتري و انتخاب برند موبايل

دانلود پايان نامه بررسي رابطه ي بين نگرش و ارزش مشتري و انتخاب برند موبايل

پايان نامه بررسي رابطه ي بين نگرش و ارزش مشتري و انتخاب برند موبايل
دسته بندي پژوهش هاي دانشگاهي
فرمت فايل doc
حجم فايل 139 كيلو بايت
تعداد صفحات فايل 21

پايان نامه بررسي رابطه ي بين نگرش و ارزش مشتري و انتخاب برند موبايل

پايان نامه كارشناسي ارشد

بيان مسأله اساسي تحقيق به طور كلي (شامل تشريح مسأله و معرفي آن، بيان جنبه‏هاي مجهول و مبهم، بيان متغيرهاي مربوطه و منظور از تحقيق) :

دلايل متعددي در ادبيات مربوط به برند به جهت رشد برند سازي در صنايع امروزي بيان شده است كه بازارهاي گوشي موبايل از جمله­ي اين صنعت هستند. از ديدگاه مشتري كاهش ريسك­هاي ادراك شده­ي مالي و غير مالي و هزينه­هاي تحقيق از منافع كليدي انتخاب برندها هستند. از نظر صاحبان برند موضوع كليدي توانائي ارائه قيمت­هاي مناسب­تر نسبت به رقيب، توانائي كسب سهم بازار بيشتر، توانائي حفظ مشتريان از طريق ايجاد وفاداري به برند  و كاهش هزينه­هاي بازاريابي بخش خدمات، اندازه­گيري ارزش ويژه برند و در نظر گرفتن جنبه­هاي شناختي آن تقريبا موضوعي جديد در مفهوم بازاريابي است كه بايد مورد توجه بيشتري قرار گيرد(Chen,2010). يك برند خوب انتخاب مصرف­كنندگان را جهت مي­دهد و بر وفاداري مشتريان مي­افزايد. از آنجايي كه مشتريان در انتخاب خود اكثرا به سمت برندهايي مي­روند كه تجربه­ي خوبي از استفاده­ي آن برند دارند. اين موضوع از لحاظ نگرشي باعث انتخاب و وفاداري نسبت به برند مورد نظر مي­شود. نام­هاي تجاري قوي(برند) ورود به بازارهاي جديد را ممكن مي­سازد. احتمالا شركت­هاي داراي نام­هاي تجاري قوي در ورود به بازارهاي به مراتب موفق­ترند(رشيدي و رحماني،1392).

دانلود پايان نامه بررسي رابطه ي بين نگرش و ارزش مشتري و انتخاب برند موبايل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.