پايان نامه كارآفريني با روش siyb

۱۰ بازديد
پايان نامه كارآفريني با روش siyb

پايان نامه كارآفريني با روش siyb

دانلود پايان نامه كارآفريني با روش siyb

پايان نامه كارآفريني با روش siyb پايان نامه كارآفريني  كارآفريني با روش siyb
دسته بندي پژوهش هاي دانشگاهي
فرمت فايل doc
حجم فايل 532 كيلو بايت
تعداد صفحات فايل 75

پايان نامه كارآفريني با روش siyb

 

چكيده: 

شركت هايي كه در زمينه هاي آموزش كارآفريني مشغول به فعاليت مي باشند با توجه به شرايط محيطي و قابليت هاي كنوني و آينده خود بايد استراتژي مناسبي را انتخاب نمايند تا به بقا و رشد آنها در عرصه بازار رقابتي كمك نمايد . آمار فزاينده بيكاري در كشور ، فقر و تنگدستي ، مشكلات اجتماعي و خانوادگي و نهايتاً افزايش جرم و جنايت كه حاصل آن خواهد بود قطعاً در  سال هاي آينده چالش بسيار بزرگي را فرا روي دولتمردان قرار خواهد داد .

در عين حال ، كشور ما ظرفيتهاي بسيار زيادي براي اشتغال و كارآفريني و افزايش ثروت دارد كه يا از نظرها دور مانده است و يا نياز به اطلاع رساني بيشتر و ايجاد انگيزه دارد .

در اين پروژه كار با فصل اول كه طراحي يك طرح كسب و كار مي باشد شروع و در ادامه در فصل دوم تهيه يك طرح بازاريابي را داريم و در فصل سوم يك فصل از كتاب SIYB به شكل پاورپوينت چاپ شده كه در كلاس به شكل حضوري ارائه گرديده است و در انتها در فصل چهارم مقاله اي در رابطه با كارآفريني ترجمه و اضافه شده است . هدف از اين كار آشنايي عملي و پيش بيني واقعي يك اجراي كامل از آموزش دوره كارآفريني با الگوي SIYB در شركت متبوع و منطقه جغرافياي انتخابي مي باشد . 

مقدمه

چرخهاي توسعه اقتصادي همواره با توسعه كارآفريني به حركت در مي‌آيند . در ايالات متحده ، هر سال يك ميليون فعاليت تجاري جديد شروع به كار مي‌كند ، در حالي كه در ايران حتي يك موسسه كارآفريني موثر در دهه اخير نداشته ايم .

واژه كارآفرين از كلمه Entrepreneur ( به معناي متعهد شدن ) كه در اصل از زبان فرانسه به ديگر زبانها راه يافته است ، اقتباس شده است . انگليسيها سه اصطلاح به نامهاي ماجراجو ، متعهد و كارفرما در مورد كارآفرين به كار مي‌برند . كارآفرين كسي است كه متعهد مي‌شود مخاطره هاي يك فعاليت اقتصادي را سازماندهي ، اداره و تقبل كند كارآفرين كسي است كه نوآوري خاصي داشته باشد . اين نوآوري مي‌تواند در ارائه يك محصول جديد ، و يا يك خدمت جديد ، در طراحي يك فرآيند نوين و يا نوآوري در رضايت مشتري و . . . باشد .

كارآفرينان در واقع به تغيير ، به عنوان مقوله تعيين كننده مي‌نگرند . آنها ارزشها را تغيير مي‌دهند و ماهيت آنها را دچار تحول مي‌كنند . آنان براي تحقق اين ايده ، قدرت خطرپذيري خود را بكار مي‌گيرند ، به درستي تصميم گيري مي‌كنند و از اين رو هر كس به درستي اتخاذ تصميم نمايد ، به نوعي كارآفرين تلقي مي‌شود .

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                           صفحه

فصل اول : طرح كسب وكار

مقدمه                                                                                                                              8

بيانيه ماموريت                                                                                                                    9

بررسي هاي فني محصول                                                                                                      9

بررسي هاي اقتصادي                                                                                                           12

بررسي هاي مالي                                                                                                                16

 

فصل دوم : طرح بازاريابي

مقدمه                                                                                                                            20

طرح بازاريابي                                                                                                                   20

معرفي شركت                                                                                                                  22

بيانيه ماموريت                                                                                                                 24

چشم انداز شركت                                                                                                             24

جدول اهداف و خط مشي كيفي شركت                                                                                   24

فرصت بازار براي شركت                                                                                                    25

بازار هدف SIYB براي شركت                                                                                             26

حاميان مالي بالقوه برنامه آموزشي                                                                                         28

هدف از فعاليت هاي بازاريابي                                                                                              29

چهار P بازاريابي                                                                                                             30

عنوان                                                                                                                        صفحه

محصول                                                                                                                       31

 مكان                                                                                                                          32

تبليغات                                                                                                                         33

قيمت                                                                                                                          35

شاخص هاي موفقيت                                                                                                       39

جدول زمانبندي                                                                                                              40

 

فصل سوم : ارائه كلاسي دوره SIYB

اسلايدها                                                                                                                       42

 

فصل چهارم : مقاله كارآفريني

 

 

 

 

 

دانلود پايان نامه كارآفريني با روش siyb

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.