پايان نامه تجارت الكترونيك و نقش آن در تحول اقتصادي از ديدگاه مديريت بازرگاني

۸ بازديد
پايان نامه تجارت الكترونيك و نقش آن در تحول اقتصادي از ديدگاه مديريت بازرگاني

پايان نامه تجارت الكترونيك و نقش آن در تحول اقتصادي از ديدگاه مديريت بازرگاني

دانلود پايان نامه تجارت الكترونيك و نقش  آن در تحول اقتصادي  از ديدگاه مديريت بازرگاني

پايان نامه تجارت الكترونيك و نقش  آن در تحول اقتصادي  از ديدگاه مديريت بازرگاني پايان نامه تجارت الكترونيك دانلودپايان نامه تجارت الكترونيك تجارت الكترونيك و نقش  آن در تحول اقتصادي
دسته بندي حسابداري
فرمت فايل doc
حجم فايل 217 كيلو بايت
تعداد صفحات فايل 90

پايان نامه تجارت الكترونيك و نقش  آن در تحول اقتصادي  از ديدگاه مديريت بازرگاني

چكيده :

در يك نگاه كلي مي توان تجارت الكترونيك را زير مجموعه اي از كسب و كار الكترونيك[1] كه ارمغان فن آوري اطلاعات مي باشد دانست استقرار الكترونيك نيازمند بسترسازيهاي مناسب اقتصادي و فني مخابراتي حقوق انساني و فرهنگي مي باشد. هدف از تحقيق بررسي نقش تجارت الكترونيك در تحول ودگرگوني اقتصادي است .پروژه حاضر به روش كتابخانه اي است . تأثير مستقيم و غيرمستقيم فناوري اطلاعات و ارتباطات در كليه ساختارها و سطوح زندگي مردم عادي و نفوذ و توسعه ابزارهاي اين پديده عصر جديد در پيچيده ترين فعاليتها، مؤثرترين عامل در راه توسعه تكنولوژيك و به تبع آن اطلاعاتي بشر بوده است. ظرفيتهاي بالقوه فناوري اطلاعاتي و ارتباطات مديران پيشرون مجاب مي كند تا با نگرشي عميق بر ابزارهاي اين پديده جهاني به منصه ظهور برسانند با اين ديدگاه سعمي مي شود تا با نگاهي گسترده زمينه هاي بهترسازي فناوري اطلاعات و ارتباطات و كاركردهاي آن در تحولات درون سازماني و ارتباطات برون سازماني مورد بررسي و تحليل قرار گيرد.

 

كلمات كليدي :تجارت الكترونيك –تحول اقتصادي –مديريت بازرگاني

 

فهرست مطالب

 

مقدمه. 10

تاريخچه تجارت الكترونيك... 11

تجارت الكترونيكي در ابعاد جهاني.. 11

ضرورت اجراي پژوهش... 12

اهداف پژوهش... 14

تعاريف كلي.. 17

تجارت الكترونيكي مفاهيم و شاخص‌هاي آن. 18

انواع مدل هاي تجارت الكترونيكي در اقتصاد 19

تجارت مصرف كننده با مصرف كننده 23

تجارت مصرف كننده با فروشنده 24

تجارت فروشنده با اداره 25

جايگاه تجارت الكترونيكي در جهان. 30

عوامل محرك تجارت الكترونيكي.. 32

دنياي جديد كسب و كار. 33

فشارهاي كسب و كار. 35

پژوهش هاي داخلي.. 35

توسعه اقتصادي.. 36

تاريخچه توسعه اقتصادي.. 37

تعاريف... 38

چند تعريف از دانشمندان توسعه. 39

توسعه اقتصادي.. 39

عدالت اقتصادي.. 41

نقش دولت در توسعه اقتصادي.. 43

تكنولوژي و توسعه اقتصادي.. 44

انواع اقتصاد 45

اقتصاد خرد 45

اقتصاد كلان. 45

ب: سياست پولي و مالي كسر بودجه. 47

سيستم هاي اقتصادي.. 47

1 - اقتصاد با برنامه ريزي متمركز: 47

2- اقتصاد بازار آزاد 48

3- سيستم اقتصادي مخلوط (بازار دولت) 49

مشكلات ساختاري اقتصاد ايران. 50

1- كندي و نوسان رشد اقتصادي.. 50

2- تورم بالا. 50

3- نابرابري توزيع درآمد. 52

1- مفهوم و ساختار توسعه لايه اي.. 53

2- مفهوم و ساختار سطوح توسعه. 54

تجارت الكترونيكي و بيكاري.. 54

بخش پولي و اثرات تجارت الكترونيكي.. 57

تجارت الكترونيكي و تورم. 62

تجارت الكترونيكي و تجارت بين‌الملل. 65

تجارت الكترونيكي و سرمايه‌گذاري.. 65

تجارت الكترونيكي و بودجه دولت.. 66

تجارت الكترونيكي و رفاه و توسعه اقتصادي.. 69

مقدمه. 72

مروري بر مطالعات گذشته. 73

چارچوب نظري.. 77

روش تحقيق. 80

موانع و چالشهاي تجارت الكترونيكي در ايران. 83

تجربه هاي موفق در تجارت الكترونيك... 84

مديريت و تجارت الكترونيك... 85

راهكارهاي لازم براي توسعه تجارت الكترونيك در كشور. 86

منابع به ترتيب حروف الفبا 88



[1] - Electronic Business

دانلود پايان نامه تجارت الكترونيك و نقش  آن در تحول اقتصادي  از ديدگاه مديريت بازرگاني

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.